Vores politikker danner rammen for de principper og processer som styrer vores daglige handlinger og generelle forretningsetik. Frem for alt bidrager den til ansvarlighed hos den enkelte medarbejder. Hver eneste ansat hos Linde er både individuelt og kollektivt ansvarlig for at sikre at vi overholder vores egen standard og dine forventninger til os.
.. både inden for Linde
En af hjørnestenene i vores politikker er reduktion eller eliminering af arbejdsrelaterede sygdomme, personskader og hændelser. Vores grundlæggende læresætninger fastlægger at alle vores medarbejdere skal:
· Have et sikkert og sundt arbejdsmiljø
· Forstå og følge de korrekte systemer, procedurer og adfærd
· Arbejde i en organisation som demonstrerer stærkt og synligt lederskab og påskønner korrekt adfærd
... og uden for
Vi forventer også at medarbejdere hos vores partnere eller leverandører til enhver tid opfører sig i overensstemmelse med denne politik.
Kvalitet
"Vi gør det konsekvent rigtigt den første gang. Vi gør det bedre hele tiden."
Kvalitet handler om at sikre fejlfri produkter, produktion og services, processer der ikke genererer spild, og forretningsprocesser der fremmer bedre og hurtigere beslutningstagning.
Vi vil kende, forstå og effektivt imødekomme kundens krav.
Vores kunders tilfredshed måles løbende, og kundekrav omsættes til målbare specifikationer, der er afgørende for vores kunder.
Vi måler synligt effektiviteten og effekten af vores kvalitetsresultater i forhold til kunderne og fremmer løbende forbedringer.
Vi kender vores kunders krav og omsætter dem i kritiske kundemål.
Processer og procedurer er på plads til indsamling af kundefeedback og egen præstation for at sammenligne disse med vores aktuelle proceskapacitet.